Arrow: Vigilante
Arrow: Vigilante

Regulamin Forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Regulamin Forum

Pisanie by Admin Nie Gru 16, 2018 3:37 pm


Regulamin

Ogólne
1. Trzymaj się netykiety.
a) Wzajemny szacunek jest fundamentalny.  
b) Waż na słowa. Obelgi i wszelkiego rodzaju przekleństwa są surowo zabronione wobec jakiegokolwiek użytkownika lub administracji forum.
c) Wszelkie spory rozwiązujemy we własnym gronie - przez priv lub GG. Nie przenosimy ich na sb. W razie problemów można zgłosić się po pomoc do jednego z członków administracji.
2. Administrator to też człowiek, nie siedzi na forum 24/h, więc daj mu czas.
3. Jeśli masz pytania, zawsze kontaktuj się z zespołem zarządzającym - nie gryzą i nie mają zwyczaju rzucania swoich graczy na pastwę losu.
4. Po 2 tygodniach od ostatniego postu fabularnego bez zgłoszenia się w nieobecnościach postać trafia do nieaktywnych. Wizerunek jednak nie wraca do obiegu, jeżeli postać rozpoczęła grę na forum (z postaciami nadal aktywnymi).
5. Przed akceptacją karty postaci można pisać posty jedynie w offtopie: gry i zabawy. Wyjątek stanowi dział poszukiwania (pod warunkiem, że postać poszukuje kompana rozgrywki).
6.  Gramy w systemie sinusoidalnym. Dozwolona jest bilokacja.
7. Na sb nie używamy nadmiernie wulgarnego słownictwa, szanujemy się nawzajem. W postach przekleństwa dopuszczalne są jedynie w wypowiedziach i myślach postaci, pod warunkiem, że postać jest kreowana w taki sposób.
8. Forum powstało na podstawie serialu: Arrow czyli Arrowverse (z możliwością występowania postaci znanych z innych serialów takich jak: The Flash, DC's Legends of Tomorrow, Constantine i Supergirl) ze stajni The CW, akcja fabularna może odbiegać od tej przedstawionej w komiksach Dc Comics.
9. Prawa autorskie - materiał prezentowany na tym forum jest wynikiem ciężkiej pracy tych, którzy nim zarządzają, dlatego unikaj kopiowania czegokolwiek. Rozumiesz? Jeśli już musisz coś wziąć po prostu spytaj o zgodę którąś osobę z administracji.

Rejestracja i profil
1. Przed rejestracją należy zapoznać się ze wszystkimi zasadami obowiązującymi na forum,, aby później nie było nieprzyjemnych sytuacji. Pamiętaj! Nieznajomość prawa nie jest wymówką.
2.  Nazwa użytkownika (inaczej Nick, Login)  powinna składać się z imienia i nazwiska postaci.
3. JEDNA POSTAĆ = JEDNO KONTO
4. Od założenia konta masz 4 dni na założenie Karty Postaci. W przeciwnym razie Twoje konto zostanie usunięte. Dłuższy czas można uzyskać, poprzez zgłoszenie tego w temacie z rezerwacjami.
5.  Dozwolone jest tworzenie multikont. Jeśli gracz radzi sobie z każdą z dodatkowych postaci, nie widzimy sensu w pozbawianiu go przyjemności próbowania grania w kilku rolach. Musisz jednak uzyskać zgodę na każdą nową postać. Administracja może również odmówić Ci tego przywileju bez podania powodu (np. jeśli zaniedbujesz jedną postać na poczet drugiej). Jeśli jednak okaże się, że gracz ma role, do których nie otrzymał uprawnień, zostanie natychmiast usunięty wraz ze wszystkimi swoimi postaciami.
6. Tak jak w rzeczywistości - na forum nie ma ludzi idealnych. Prosimy o nie kreowanie bohaterów typu Mary Sue.
7. Avatary muszą mieć odpowiedni rozmiar, czyli 200 (szerokość) na 320 (wysokość). Avatar musi przedstawiać prawdziwe zdjęcie Twojej postaci. Żadnej mangi oraz ruchomych obrazków.
8. Pola w profilu powinny być uzupełnione.
9. Nie ma konkretnych wytycznych dotyczących posta, każdy może pisać według własnego wyobrażenia. Jednak starajmy się pisać minimalne posty na 5 linijek.
10. Dialogi zaczynamy myślnikiem, a myśli naszych bohaterów zapisujemy kursywą. Pisząc post, trzymamy się koloru domyślnego.
a) Możesz pisać w pierwszej lub trzeciej osobie, w zależności od tego, jak najlepiej się czujesz, ale zawsze bądź konsekwentny.
b) Wymagana spójność: jeśli Twoja postać znajduje się w określonym miejscu, z pewnością nie może być w innym miejscu w tym samym czasie.
11. Piszemy zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji. Jeżeli ktoś ma z tym problemy - powinien korzystać z przeglądarek, które mają opcję sprawdzania pisowni, np. Chrome, Mozilla Firefox, Opera to o wiele ułatwia sprawę.
12. Zabronione jest usuwanie dopisków Administracji i NPC do postów.
13. Posty powinny zawierać nie tylko wypowiedzi postaci, ale i narrację.
14.  W postach należy zawierać tylko i wyłącznie treści związane z fabułą - bez wtrąceń osobistych autora postu (np. o tym, co on sam myśli o takim zachowaniu).
15. Treści przeznaczone dla dorosłych należy oznaczać jako +18.

Mistrz Gry
1.  Nie ma możliwości nie wyrażenia zgody na rozgrywki z Mistrzem Gry - każdy może (nawet wbrew swojej woli) zostać uwikłany w wydarzenia fabularne.
2.  Każdy użytkownik forum musi stosować się do postów Mistrza Gry! Nie wolno ich ignorować! W przypadku zignorowania wiadomości lub postu od niego mogą zostać wyciągnięte konsekwencje fabularne.
3. MG odpowiada na ostatnio dodany post w Waszych wątkach i tym samym rzeczywistość, którą wprowadził, staje się obowiązująca dla obecnych "wątkowiczów".


Admin
Admin
Niedokończone sprawy
Liczba postów :
17

Data rejestracji :
09/12/2018

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach